Navigatie

Antwoorden 1

Bestellen en bestellingen 
1.   Hoe moet ik bestellen?
Als u op de startpagina (Home) op een van de rubrieken aan de linkerzijde van de pagina klikt, rolt deze zich uit. U kunt hier de gewenste artikelengroep selecteren.(Mocht er geen onderverdeling zijn dan verschijnen de artikelen gelijk op de pagina.) Klik op een van deze groepen en de artikelen verschijnen op de pagina. Door op een van de artikelen te klikken vergroot u de afbeelding, ook kunt u hiervoor op de tekst “lees meer” klikken. Wilt u het artikel bestellen, maak dan eerst een keuze qua kleur, maat of motief indien dit op het artikel van toepassing is. Klik dan op “voeg toe aan winkelwagen”. Het gekozen artikel gaat in het winkelwagentje.
In het winkelwagentje kun je altijd nog het aantal wijzigen of een artikel verwijderen (klik op het kruisje achter de prijs) . Klik op verder winkelen als u nog meer wilt bestellen. U komt dan terug in de rubriek waar u het laatst uit besteld hebt. Bent u uitgewinkeld klik dan eerst op 'het pijltje van "kies betaalwijze" en maak uw keuze. Klik haarna op “naar de kassa”. Vul uw gegevens in, controleer uw gegevens en druk op bestellen. U ontvangt automatisch per mail een orderbevestiging. Dit is niet het factuur, wacht met betalen totdat u het factuur ontvangen hebt. Op het factuur staan de verzendkosten toegevoegd en eventuele actie- en kortingsprijzen, deze staan niet vermeld op uw orderbevestiging daar deze automatisch aangemaakt is.

2.   Kan ik internetbestellingen ook afhalen in de winkel? 
Ja, u betaald dan ook in de winkel (dus niet vooraf ). De verzendkosten vervallen dan. U geeft op uw bestelformulier in het vakje “Eventuele opmerkingen” aan dat u uw bestelling komt afhalen in de winkel in Leiden.De bestelling dient binnen 1 week na orderbevestiging te worden opgehaald anders vervalt deze.

3.   Stuurt u artikelen na, die niet voorradig zijn? 
Nee, de bestelling wordt zo spoedig mogelijk na betaling verzonden ook als er artikelen besteld zijn die niet voorradig zijn. Op uw factuur wordt vermeld of het artikel niet meer leverbaar is of dat het tijdelijk niet leverbaar is, zodat u eventueel dit artikel mee kunt bestellen bij een volgende bestelling.

 4.  Waar kan ik terecht met vragen over een ontvangen bestelling?
U kunt terecht op e-mail kelihobby@yahoo.com met vragen of opmerkingen over uw ontvangen bestelling.U krijgt dan zo snel mogelijk antwoord.

 5.   Kan ik ook artikelen terug sturen? 
Nee, behalve als het artikel beschadigd of defect is bij ontvangst.
Mocht dit het geval zijn moet er binnen 24 uur contact opgenomen worden met ons op ons e-mail adres kelihobby@yahoo.com.  Wordt er later contact opgenomen of het artikel zonder voorafgaand overleg retour gezonden wordt het niet in ontvangst genomen. Kosten van retourzending zijn voor rekening van de klant. Artikelen dienen in originele verpakking retour gezonden te worden.  

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2006 - 2017 kelihobby | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel